tu veux ou tu veux pas

samedi 11 mai 2013

Board │ Nude something

Charlie May nude tank top (similar here), Topshop transparent shadesZara pointed silver flats& Other Stories silk skirt-trousers (similar here), Valentino clutch (try here or here -I gave up the search, it's seems to be sold out everywhere)


Quel dommage que ce parfait top nude de la collection printemps-été 2013 de Charlie May ne soit presque plus trouvable en ligne. Je cherchais en fait un top court blanc ou nude et le meilleur représentant du basic rétro américain m'en a proposé. Rien de surprenant à l'avenir à me voir porter un short taille haute ou un bermuda fluide. Parlons ensuite de ces chic chaussures argentée, sur lesquelles je bave depuis des semaines (pour témoin, ma maigre wishlist en bas de cette colonne à droite, et le post d'hier), tel un dieu envieux regardant d'en haut son peuple bien sappé. J'en rêve pour le moment, jusqu'à ce qu'elles disparaissent des boutiques ou que la taille ne soit plus disponible... classique. J'assume donc ma fixette du moment sur les créations de Charlie May et les possibilités infinies qu'offre & Other Stories, boutique qui est pour moi plus qu'une histoire, une aventure !

It's just a shame that this perfect Charlie May's nude tank top from ss2013 collection is quasi-sold out online. But the fact is, as I'm quite in a 90's trend right now, I was in search recently for a croped top and the American retro basic's best representative gave me some. Nothing would surprise me now if I finish with some high waisted shorts or loose fit cropped trousers. Let's talk about those smarty silver pointed flats that I'm looking upon for some weeks now (featured in my wishlist at the end of the right column here) as an envious god upon its well-dressed nation. I can't help but dreaming for the moment, until the shoes dissapear (or the size not available) from the online heaven. I also totally asume that my current fixation dwell on some Stories and Charlie May stuffs. Evey season its obsessions.


   

2 commentaires: