tu veux ou tu veux pas

lundi 24 juin 2013

Outfit │ Denim bermuda




H&M off-white tailored jacket, old Zara linen tee, Monki oversized denim bermuda (similar here, here or steal it from your boyfriend), white H&M pointed wedges (see here)

C'est dire si le défilé printemps 2013 de Donna Karan m'a inspirée... la reine de la grimace doit y être pour beaucoup, mais ce combo chemise à col serré + short en jean décontracté a quelque chose qui s'exprime quelque part entre la liberté et la "cool attitude" la plus contemporaine. Je ne pouvais donc qu'ajouter cette pièce dans ma wishlist sachant que la fièvre du bermuda m'avais déjà touchée ! En ce moment Monki détient d'ailleurs une bonne partie de mes envies que je découvre par bonheur et la plupart du temps par pur hasard. Vous devriez aller faire un tour de temps en temps en boutique !

Let's say Donna Karan's show for the spring 2013 collection inspired me a lot... or maybe it's some grimace queen's fault, but this tight collared white shirt + oversized distressed denim bermuda combo have something between free spirit and contemporary coolness that I can't help but put in in my current highly desirable wishlist. Talking about wishlist, I'm quite impressed by Monki stuffs that agree most of the time with my fashion longings... you should have a look here sometimes.

   

1 commentaire: