tu veux ou tu veux pas

lundi 7 avril 2014

Graphics

(ph/private) tvotvp 

(ph/private) tvotvp  

(ph/private) tvotvp 

(ph/private) tvotvp  

(ph/private) tvotvp 
(ph/private)

Wearing : & Other Stories top (similar), panel skirt, croc-embossed bag, boots and sunglasses (similar)

Squares, rounds and triangles, that's all this outfit is made of. I'm currently very inspired by contrasted v-neck tops (obviously, the Rag&Bone maxi low-necked sweater caught my eye), and love the graphic dimension of it all. I found this rad pair of sunglasses at & Other Stories last week and could not resist but make them mine. They have a strong retro and New Wave feeling but are yet so actual ! Yes, this Batcave-slash-Cruella style is a facet of myself, what did you expect ?

5 commentaires:

  1. J'aime énormément cette petite blouse avec son col V souligné de noir. J'adore !

    RépondreSupprimer
  2. Lovely outfit, the sunglasses look great :)

    www.sunsetdesires.blogspot.co.uk

    RépondreSupprimer
  3. Elle sont super joli les chaussures !
    Bisou

    http://mamasparis.blogspot.fr

    RépondreSupprimer
  4. Moi, j'adore les lunettes de soleil !

    RépondreSupprimer
  5. Je suis amoureuse de ce look. Des lunettes aux bottines en passant par ce superbe tshirt. Love love love!
    x

    RépondreSupprimer