tu veux ou tu veux pas

vendredi 27 février 2015

February wishlist


Zara suede jacket, Vanessa Bruno turtleneck, Zara suede dress, H&M twill jacket, Acne Studios denim jacket, Tom Wood rings, & Other Stories sunglasses, Gucci bag, Céline leather espadrilles, Tibi pointed mules, Chloé suede espadrilles, Chloé studded mules

-

Ok, I'm kind of late for a february wishlist but I got the #jetlag excuse. Right ?
I'm currently in a urge to throw away (quite) everything from my wardrobe and full in with denim, suede and frindges. That's the way that fashion goes 'round isn't it ?

/ Je vous l'accorde, c'est un peu tard pour une liste de souhait du mois de février, mais mon excuse c'est le décalage horaire. Piètre voyageuse que je suis. Pour ajouter à ça, j'ai une soudaine envie de me débarrasser de l'ensemble de mon armoire et de la remplir de denim, de franges et de peau retournée. C'est ainsi que va la mode, n'es-ce pas ?



BLOGLOVIN - INSTAGRAM - TWITTER - PINTEREST

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire