tu veux ou tu veux pas

mercredi 5 août 2015

Twisted






Wearing : & Other Stories dress (as seen here) and mules

Have I ever told you how much I love black ? It's not so obvious when it comes to summer but it's like a non-color that empowers me and this makes it the perfect and timeless shade to wear. But apart from plain black, it needs to be twisted, with different textures or cut outs that makes it much more interesting. So I try to twist the pieces I like the most -but that I've worn a lot- to wear it different ways and give them another try. As Jayne from the blog Stop It Right Now recently said to Moda Operandi, you have to experiment. And it's amazing how you can change garments with just one or two pins.
You've probably already seen this dress here.
/
Vous ai-je déjà dit combien j'aimais le noir ? J'en porte moins l'été mais le noir reste une non-couleur qui fortifie et cela en fait la parfaite couleur à porter de manière intemporelle. A part le noir uni, j'aime surtout qu'il soit altéré par différentes textures ou découpes qui le rendent beaucoup plus intéressant. Je cherche donc souvent une nouvelle manière de porter les vêtements que j'aime mais dont j'ai pu me lasser pour leur donner une nouvelle vie. Comme Jayne du blog Stop It Right Now le disait récemment à Moda Operandi, il faut expérimenter. Et c'est fou ce que l'on peut faire avec une ou deux épingles !
Vous avez déjà probablement vu cette robe ici.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire