tu veux ou tu veux pas

mercredi 7 décembre 2016

My kind of athleisure














& Other Stories coat, bag and sweater, Zara leggings, Adidas Nmd sneakers

Far (really far) from me being an athlete, I literally live in my sneakers since I get them. I did not show it to you in an entire look since I have it but I better spammed my Instagram account.
The Nmd goes with pretty much everything and this sand color complete this minimal and nude dream of mine. I can now check my sneakers bucket list Same for this coat that I don't want to leave anymore even if it's a little bit large for me, this is why I feel so comfy in it, and the length is perfect to cover me (entirely) from cold. A classic.

//

Je suis (très) loin d'être une athlète et pourtant je vis dans mes baskets depuis que je les ai. Je ne vous les avait jamais encore montrées portées sur le blog, bien qu'elles aient spamé une bonne partie de mon Instagram... patience est mère de vertu ! Les Nmd vont avec à peu près tout et cette couleur sable complète un rêve de minimalisme et de couleurs nude. Je peux donc maintenant cocher ma bucket list "sneakers" ! De même pour ce manteau que je ne quitte plus. Soit, il est un peu grand pour moi mais c'est justement ce côté cocon que j'adore et il est assez long pour bien me protéger du froid. Un classique. 

Find me on... INSTAGRAM and FACEBOOK

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire