tu veux ou tu veux pas

lundi 15 mai 2017

A sun-kissed wardrobe

pic : Doen

I released my spring spirit animal by diving into spring mode, and recently bumped (no pun intended) into some sweet brands including a lot of Aussie/Cali ones, and still making the list bigger. 


These are my current favorite looks and brands for a dreamy sun-kissed wardrobe.

Posse white jumpsuit & bag

Kinga Csilla dress & shirt


pic : Doen
Doen dress

Irwin Garden swimsuit and Yolis & Otis jumpsuit

Rue Stiic top & dress

Reformation swimsuit & Realisation Par dress


Faithfull top & skirt

J'ai relâché mon animal spirituel en activant le mode "printemps", et j'ai récemment trouvé une ribambelle de superbes marques australiennes et californiennes toutes plus enviables les unes que les autres, afin de composer une garde robe d'été parfaite. Voici ci-dessus mes looks et mes marques favorites dans une sélection gorgée de soleil.


Follow me on Instagram and Facebook

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire