tu veux ou tu veux pas

jeudi 7 septembre 2017

Summer's not dead yet










Vintage crop top (try here), & Other Stories jeans, Mango shoes, Muji net bag, & Other Stories sunglasses


Je me fais toujours avoir par la rapidité avec laquelle passe l'été. Arrivée en août je me dit qu'il reste beaucoup de longues et belles soirées mais non ! Le soleil est déjà couché à 21h et les poules rentrent d'elles mêmes à 18h. Je peux prouver la seconde affirmation. Alors pour frissonner encore un peu dans la fraîcheur qui s'amène peu à peu, j'ai sorti le crop top parce que mince, je n'ai pas pu en porter de l'été... mais c'était pour la (très) bonne cause.
Petit aparté : je lutte souvent pour éviter qu'on ne voie la télécommande que j'utilise pour déclencher l'appareil photo mais je crois que c'est peine perdue, je n'essaye même plus de la cacher !

//

I'm always getting screwed by the fastness of summer. Back in August, I tell myself there will be plenty of other long days (yep cause in France we have these extra long days with the sun setting at 10pm -it's in June) but it's a lie ! The sun sets at 9 and hens are going to bed at 6. Well, they're always going to bed at 6. So, I choose to shiver a bit in the coming freshness of days because hey, I did not even wear crop tops this summer ! But it was for a good (good) cause.
A little aside : I try hard to hide on the pictures the remote that I use to trigger the camera but at some point it's in vain, so I don't even try to hide it anymore !


Follow me on Instagram and Facebook for more inspiration

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire