tu veux ou tu veux pas

mercredi 15 juillet 2015

The perfect detail

ph/tvotvp - all rights reserved



ph/tvotvp - all rights reserved

ph/tvotvp - all rights reserved

ph/tvotvp - all rights reserved

ph/tvotvp - all rights reserved

ph/tvotvp - all rights reserved

ph/tvotvp - all rights reserved

Wearing : Céline sunglasses, H&M knitted top, & Other Stories culottes and sandals, vintage bag

I was searching for the perfect minimalistic sandals and I bumbed into these ones on sale (in fact I had an eye on it since they arrived on store, how predictable I am). You can find a lot of alternatives currently like those braided sandals, some tan ones, or the unconditional 2015 spartans. I like the knotted smart detail on it that says "you don't need to add anything". Just the perfect detail at the perfect place.
/
J'étais à la recherche des parfaites sandales minimalistes et je suis tombée sur celles-ci (du moins j'avais un œil dessus depuis leur arrivée en boutique -qu'es ce que je suis prévisible!). On peut trouver beaucoup d'autres alternatives en ce moment comme ces sandales tressées, une version dans une couleur plus naturelle, ou les inconditionnelles spartiates 2015. Sur cette paire, j'aime le détail intelligent qui place un simple nœud sur le passant pour le recouvrir. Le détail parfait à la bonne place.

2 commentaires: