tu veux ou tu veux pas

mercredi 11 novembre 2015

November wishlist


Zara messenger black bag, & Other Stories blouse, & Other Stories dressRaey jeans, Gianvitto Rossi bootsBoyy "Bobby" bag

I'm just surprisingly amazed by this yet simple but so far complete whishlist as much I am for it's style quite distant from my usual tastes. I think I found something in the 70s trend so close to myself that I'm seeing like an evidence wearing each piece of this style board. If I least I owned one piece.
//Subliminal message on// Christmas is coming //subliminal message off//
/
Je suis étonnamment surprise que cette wishlist soit si simple mais entière, autant que par son style assez distant de mes goûts habituels. Je pense que j'ai trouvé dans la tendance seventies quelque chose de très proche de moi, au point que de m'imaginer portant l'une de ces pièces est une évidence. Il ne reste plus qu'à rendre le rêve réalité !
//Message subliminal on// C'est bientôt Noël //message subliminal off//.

BLOGLOVIN - INSTAGRAM - TWITTER - PINTEREST

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire