tu veux ou tu veux pas

dimanche 8 novembre 2015

Comfort zone

ph/tvotvp - all rights reserved



ph/tvotvp - all rights reserved

ph/tvotvp - all rights reserved

ph/tvotvp - all rights reserved

ph/tvotvp - all rights reserved

ph/tvotvp - all rights reserved

ph/tvotvp - all rights reserved

Wearing : & Other Stories tunic and pants, Eytys shoes

Fresh new cut(s) and fresh new color that I like to explore. Neutral palette has always be a favorite of mine but never fully experienced. Just need to step out of the comfort of flats, falling asleep in the everyday routine is so risky for my self confidence. Need to find a pair of ankle boots, some denim and white tee asap. Other's normality !
/
Nouvelle(s) coupe(s), nouvelle couleur à explorer. La palette des neutres a toujours été une de mes favorites mais je l'ai assez peu éprouvée finalement. Mon but maintenant : me sortir de mon confort (le confort des sneakers), qui me laisse m'endormir trop facilement dans le quotidien. Trop risqué pour ma propre confiance. Alors j'ai aussi besoin, comme vous, d'une paire de jeans, d'un t-shirt et des simple boots. Une normalité qui ne l'est parfois que pour les autres !

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire